Home / 2020-21 / Musikalen Annie

Vi gir oss ikke!

Vi er stolte over å ha gjennomført to flotte musikalkvelder på skolen hvor 9. og 10. klasse + elever fra kull 04 fremførte musikalen «Annie» for elever og foreldre. Ungdomstrinnet setter opp en musikal hvert tredje år og denne skulle vært fremvist i mars.

Vi måtte utsette til nå, men vi er så glade for at vi fikk gjennomført og det med stil!

Vi er så imponert over de flinke elevene våre. De tok oss med på en nydelig reise og fortalte en rørende historie om hvordan den forlatte barnehjemsjenta «Annie» fikk et nytt hjem.

Vi er superimponert over skuespillerprestasjoner og alle de nydelige sangstemmene og hvor trygge og frimodige elevene våre er.

Dette var en stor opplevelse.

Vi er takknemlige for at avgangselever fra kull 04 kom tilbake for å bli med på musikalen. Tusen takk!

Vi er også dypt takknemlige til de dyktige lærerne som gikk på igjen med enda en musikal.

Stor hyllest og takk til Siri Skeie Myklebust og Maria Therese Øverby som har ledet hele prosjektet.

Stor takk til Terje Haldorsen for uvurderlig hjelp med musikken og til Heidi Armann Syversen som ansvarlig for kostymer og rekvisitter. Mikkel Popkema satte opp en flott utescene.

Tusen takk for alle bidrag fra alle i personalet som har gjort det mulig å gjennomføre dette arrangementet.

Dette skal vi leve lenge på og høste gode frukter fra i lang tid.

Se Musikal Annie artikkelen i Stangeavisa.

Hovedpersonene:
Annie – Leah K.
Mr Warbucks – Simen Ø. (Kull 04)
Grace Farrel – Lisbeth F.
Miss Hannigan – Jenny T.