Home / 2015-16 / Friskolens jubileumsfeiring

Velkommen til jubileumsfeiring på Friskolen! Alle nåværende og tidligere elever, foresatte og ansatte og alle som kjenner en tilknytning til Friskolen ønskes velkommen til en dag hvor vi setter fokus på Guds trofasthet gjennom alle disse årene.

Tema for feiringen er skolens motto: «Liv, vekst og glede!» Markeringen vil være i tre deler og det er mulig å delta på hele eller deler av dagen. Det blir lagt frem gjesteprotokoller og dere oppfordres til å bidra med gode minner.

Lørdag 10. september:
Kl 13.00: Grilling og bløtkakefest på Friskolen, Løkjaveien 75, 2345 Ådalsbruk
Vi sørger for varme griller fra kl 13.00. Resten må du ordne selv. Det betyr at du selv tar med grillmat og alt du trenger. Ta gjerne med bord og stoler også.
kl 14-15: Omvisning på skolen for dem som ønsker det.
Kl 14-15: Billedkavalkade i auditoriet.
kl 15.00: Bløtkakefest og hilsninger, fremføring av skolens nye skolesang!
kl 16.00: Slutt

Kl 17.00-18.30: Middag på Grimerud gård, Grimerudveien 77, 2312 Ottestad, for de som har meldt seg på.
kl 17.00-19.00: Kafeen på Grimerud vil være åpen
Kl 19.00 Jubileumskveld i låven på Grimerud (Ikke tilrettelagt for barn under skolealder.) Dette blir en festkveld med tilbakeblikk og sang og spill. Det blir bidrag fra tidligere og nåværende elever, hilsninger og festtale. Det blir mulighet for å gi en jubileumsgave. Velkommen!

Jubileumsgaver til skolen kan settes inn på kontonr. 1822 10 43630. Merk gaven «Jubileumsgave».

Registrering til middag på Grimerud er avsluttet: Send en e-post til hvis du har spørsmål.

Oppdatert informasjon på Facebook: Jubileumsfeiring-Friskolen 25 år